Prológus

2012.03.19. 15:57

Sziasztok!

Herczeg László vagyok, 1987-es születésű dunakeszi lakos. Régebben (2000-2003) atletizáltam versenyszerűen a DVSE színeiben közép- és hosszútávfutóként (800m-5000m de más számokban is képviseltettem magam), ekkor vált életem egyik legfontosabb elemévé a sport. Remek edzőimnek (Palibá és Zsolti) hála egy olyan mentalitású sportoló lett belőlem aki az utolsó erejével is azon küzd, hogy a célba érjen és a legjobb legyen. Ez volt cirka 9 éve már...

Egyik régi cimborám, Ati (régi és új futótársam ráadásul már az edzőm) unszolására újra elkezdtem futni 2011 szeptemberében. Ahhoz képest hogy mennyit hagytam ki, láttuk a reményt egy komoly cél elérésére. Ez volt a félmaraton, mely 2011. november 20-án Siófokon abszolválva lett 1:42:18-ra. Azóta edzek ahogy tudok és ahogy a munkám engedi, ami elég nehézkes sajnos. Volt azóta egy félmaratonom, de az kritikán alulira sikeredett az edzés teljes hiánya és heveny másnaposság miatt. Fegyveres őrként dolgozom, a 12 órás nappalos-éjszakás váltakozó szolgálatok és az ezzel járó totálisan felborult életvitel, táplálkozás, szabadidő menedzsment megnehezíti a sportnak azon szinten űzését amilyenen én azt szeretném és a blog indításának alapjául szolgáló plusz kilók meglétét eredményezték.

2012. március 26-tól indul az őrület, elhatároztam hogy elkezdek diétázni a meglévő futásaim mellé, mivel megelégeltem a térdfájásomat ami valószínűleg a plusz kilókból erednek és hogy olyan a hasam hogy lassan egy korsót is rátehetnék ami egy asztalnak tök jó, de futásnál igen hátráltató tényező.

A diéta típusa a tojásdiéta. Barátnőm javallotta, mert családban alkalmazták és igen radikális de hatékony meg gyors. A blog ötlete onnan ered, hogy Ati és egy másik ismerősöm igényelte a folyamatos jelentést aztán naponta meg van annyi időm hogy 10 percet gépezzek, akkor meg miért ne? Szóval mindenki készüljön mert lassan jön az első post a paramétereimmel és az első napi szidalmakkal hogy mennyire éhes vagyok. :)

Természetesen a futásaimat is közlöm, amit a vállról indítható Endomondo-nak (karra erősíthető telefontartó) hála nem lesz nehéz közzétenni. Addig is mindenkinek sok mínusz kilót, plusz kilométert!

Szerző: Mav063

1 komment

Címkék: diéta futas

A bejegyzés trackback címe:

https://mav063.blog.hu/api/trackback/id/tr294325992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vigyorex87 2012.03.19. 16:10:40

Hajrá Laci! Én nagyon szurkolok neked! Remélem a hétvégi Rotary-ról is pozitív hírekkel fogsz beszámolni! :)
süti beállítások módosítása